Contidos:
PROGRAMA:
Venres, 30 de setembro
De 16:00h a 16:30h, Recepción e entrega de material.IES Menéndez Pidal (Zalaeta)
De 16:30h a 17:15h CONFERENCIA: Bases para unha lei galega de educación, ANXO LOUZAO RODRÍGUEZ, Secretario Nacional da CIG-Ensino
De 17:15h a 19:00h Pedagoxía da imaxe e mocidade dixital,Manuel González Álvarez, profesor no IES Concepción Arenal de Ferrol, guionista e investigador cinematográfico.
As estratexias didácticas tradicionais do ensino da imaxe audiovisual precisan de novos puntos de vista que poñan en valor o entorno dixital dos alumnos como eixo da acción pedagóxica.
De 19:00h a 20:30h: Roteiro das Irmandades, Mercedes Queixas Zas, escritora.
Roteiro pola cidade da Coruña para coñecer os espazos e @s protagonistas.
7 espazos para resumir a pegada das Irmandades: . Comezaremos na rúa Álvaro Cebreiro figura fundamental da vangarda artística galega dos anos vinte e trinta, iremos logo a rúa Real nº 36, onde estivo a Editorial Nós, para lembrar o traballo realizado por Ánxel Casal, pararemos no Teatro Rosalía para falar do teatro das Irmandades, achegaremos logo á rúa San Agostiño, onde morre Murguía, iremos até a Casa do Concello para lembrar a Lois Peña Novo, tamén na praza de María Pita falaremos das Escolas do Insiño Galego para rematar en Rego de Auga 38, sede da Academia onde o 18 de maio de 1916 nacen as Irmandades.
Sábado, de outubro
De 10:00h a 19:00 (Saída da Praza da Palloza)
ROTEIRO POLO OLIMPO CELTA, Mario Maceira Dosil, secretario da Asociación Monte Pindo Parque Natural,
Xunto coa Asociación Monte Pindo Parque Natural participaremos nun roteiro polo Monte Pindo, considerado o Olimpo Celta dos nosos antergos e que actualmente é o aspirante a ser o primeiro Parque Natural da Costa da Morte. Visitaremos o Macizo Granítico Carnotán, destacado polos seus valores non só naturais senón tamén xeolóxicos e históricos que foron (e son) inspiradores de multitude de lendas e textos literarios.
|
Metodoloxía que se vai empregar:
Procurarase o intercambio de experiencias prácticas mediante unha metodoloxía participativa e de construción do coñecemento por parte do alumnado que será tamén flexible, individualizadora, activa, participativa e integradora.
|